ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

ته سال نود و یک!

چهارشنبه, ۳۰ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۵۷ ق.ظ

چه تهی چه دمی! عجب نهنگی!


بله دیگه این نهنگه هم با اون تهش یعنی همون دمش داره ته می کشه! واقعاً دیگه آخرین نفساشه... بیچاره...


الان که دارم پشت سرم رو نگاه می کنم -منظورم مجازیه، وگرنه دارم صفحه رو نگاه می کنم!- حس می کنم واقعاً امسال یه جورایی روی تلاطم آب بوده. مثل یه نهنگ گنده که روی آب شنا می کنه. یه سال پر از اتفاق های جدید و عجیب غریب! پر از استرس، پر از ناراحتی و البته پر از شادی... همش هم با غلظت زیاد... مخصوصاً دوتای اول! بازم خوبه همش با هم بوده!


توی سال ۹۱، کلی ته داشتم. بزرگترینش ته گرفتن یه مدرک و در درجه ی بالاتر ته درس خوندن بود. ته زندگی خوابگاهی. ته دوری از خونه. ته بودن ۲۴ ساعته با دوستان. و چندتا ته دیگه که خدا رو شکر می کنم که به ته رسید و بهتره توی ذهنم نگهشون دارم! همین اواخر هم یه ته موفقیتی کوچولو داشتم که به ثمر رسید. :)


+ سال دیگه هم که سال مار هست و مار هم که بی سر و ته! :دی


+ امیدوارم زندگی ها توی سال ۹۲ مثل مار بی سر و ته نباشه! اما مثل مار خوش خط و خال باشه و زیرکانه پیش بره!


خب پیشاپیش تبریک می گم که سال و نود یک به ته خودش نزدیک میشه و داره بهمون میگه چقدر خوشبختیم که می تونیم یک بهار و یک سال دیگه رو هم ببینیم...


و از اون طرف هم اومدن سال نو رو تبریک می گم که مثل خود بهار، یه جور تولد دوباره است. (این حرف چقدر آشناس! شما جایی نخوندین؟! :-")




و اینک فقط چندین ساعت تا

ته سال ۹۱!

از همین چند ساعت هم لذت ببرید!



نظرات  (۳)

  • ترانه جاودان

  • مبارکـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت!:D

    سال مار یا خیلی بده، یا خیلی خوب... اینو تاریخ می گه ها، ما فقط شنونده ایم. یه جایی اون ته مغزمون سِیو می کنیم. بیبینیم چی می شه، هر چی خودا بخواد...

    نوروزتان امروز، امروزتان دیروز، دیروزتان نوروز، نوروزتان امروز.:hammer:
    پاسخ:
    مطمئنم این بار خیلی خوبه.... من یکی که خیلی به خوب بودنش نیاز دارم شماها رو نمی دونم :دی

    چقدر روز!!! تو هم عین خودمیا :-"

    مرسی ترانه ی همیشه جاودان ;-)
    مگه چیه!؟ عید دیگه! هه هه هه ... شاد باشید ...
    پاسخ:
    دختر خاله؟! :-"

    تو هم شاد باشی :*
  • پریسا الطافی
  • بهله این سالم که به ته رسید:)
     سال جدیدت هم مبارک..
    پاسخ:
    سال نو تو هم مبارک. :*

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی