ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

پایان سریر آتش!

سه شنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۵۵ ق.ظ

دلم لک زده بود برای آپ کردن اینجا ولی با خودم قرار گذاشتم تا تموم نشدن ترجمه هیچی اینجا ننویسم!


همین بهم یه انرژی می‌داد که تندتر ترجمه کنم و بالاخره تموم شد!


دومین جلد از خاطرات خاندان کین هم بالاخره ترجمه‌ی اولیه‌اش تموم شد و حالا باید بشینم و ترجمه رو بجوم تا یه چیزی از توش دربیاد. البته ناگفته نماند که به دلیل خرابی تقریباً یکی دو ماهه‌ی لپ تاپ حدود صد و خرده‌ای صفحه دستی ترجمه کردم که حالا یکی باید اونا رو تایپ کنه!‌ :|

نگاش می‌کنم غصه‌ام می‌گیره. :(


ولی خب بازم خدا رو شکر می‌کنم که ترجمه‌اش تموم شد و یکی از دغدغه‌های فکری، کمی تا قسمتی پایان یافت.


کلاً عاشق این مجموعه‌ی ریردون هستم برعکس پرسی جکسونش. حالا هرچی می‌خواین بگین درباه‌ی کتاب: بچگونه... لوس... بی‌مزه... ولی من عاشقشم! یه شخصیت مهمش واسم کلی همزادپنداری داره. البته نه تمام کارهاش ولی اکثر کارهاش عین بچگی‌های خودمه!

و خب وقتی آدم یه کتاب رو نزدیک به هزار بار بخونه دوستش خواهد داشت دیگه نه؟ البته در مورد کتابای درسی که این طور نبود و با هربار خواندن حسی وحشتناک به آدم دست می‌داد. :دی


+هرگونه توهین به این کتاب عزیزم، مورد نکوهش قرار می‌گیرد! حالا بگین نگفتم! :دی


+ درباره‌ی قالب جدید نظر بدین. کلاً قالبای بلاگ زیاد چشمم رو نمی‌گیره.


+ راستی پست قبلی دقیقاً ۱۷ فروردین بوده و این یکی ۱۷ اردیبهشت! خیلی اتفاقی دقیقاً سر یک ماه آپ شد!


اینم یه عکس از انواع کار کردن‌های من روی این ترجمه: 





و این هم ته سریر آتش! :)


نظرات  (۱۲)

سلام

من این رو الکی پیدا کردم. می خواستم لینک کلی سریر آتش رو دانلود کنم. تبریک می گم. عالیه. تایپیشتم خواستی بیکارم فعلا. می خوای بدی برات تایپ کنم؟
پاسخ:
سلام

تایپ شد تموم شد رفت! :-" الان دست ناشره. :دی

خوش اومدی
  • مهدی رفیعی
  • الان لینک این کتاب کجاست؟
    پاسخ:
    لینک کتاب؟

    اینترنتی نیست دوست من. باید صبر کنید تا نشر بهنام چاپش کنه. برای حروف نگاری و بازخوانی و ویراستاری به نشر تحویل داده شده. انشالا به زودی آماده و چاپ خواهد شد.

    باید منتظر بمونین.

    ممنون
    سلام آیدا جووووون
    خسته نباشی به خاطر تموم شدن ترجمه
    هیچ نظری درمورد چیزایی که نوشتی و نوشتن ندارم
    فقط خواستم بگم آخی ی ی ی دلم برا لپ تاپت تنگ شده بود :)
    اوونم مدادته!!!
    آخرین بار توی مهمانسرا و گیر و دار جلسات دفاعمون دیده بودمشون
    فقط همین!
    دلم برا همه چی تنگ شده
    پاسخ:
    سلام عزیزم

    مرسی... منم دلم تنگ شده...
     بازم ممنون بابت نظر
    اون دستبند منچستر رو!
    یادمه یه بار دنبال یکی میگشتی بتونه هر گونه دست خطی رو بخونه؛ من واسم سوال شده بود چرا هرگونه! حالا میفهمم:دی

    راستی، موبارک باشه آبجی! ایشاللا موفقیت های بعدیت رو تهش رو اینجا جشن بگیریم! :X:X:X:X:X
    پاسخ:
    اون برای دستخط خودم نبود. دستخط من به این شیکی...

    و من هیچوقت برای کارای خودم کمک اعلان عمومی نمی‌زنم!  :hammer:

    باید می‌دیدی اون ترجمه چه دستخطی داشت! یه چی میگم یه چی می‌شنوی! فکر کنم خود مترجم هم اینجا رو بخونه متوجه بشه. البته بعیده بخونه. شایدم می‌خونه صداش در نمیاد! :دی

    راستی، ممنون داداش کوچیکه! مرسی که بهم سر زدی :flower:
    سلام
    آیدا جان منم بهت تبریک میگم واقعا خسته نباشی
    خیلی خوش حال شدم امیدوارم این جلد هم زود تر بیاد پشت ویترین کتاب فروشی ها
    پاسخ:
    سلام ممنون امیر خان یا آقای همیشه تئوس :-"

    ممنونم. ایشالا فقط پشت ویترین نیاد و قیمت هم مناسب باشه که بتونین با خیال راحت بخرین :دی

    باز هم ممنون
    پس بالاخره یه ته پیدا کردی که به خاطرش آپ کنی؟:دی
    تبریک و خسته نباشی و از این صوبتا که این بالایی ها گفتن..

    قالبتم بهتر از قبلیه به نظرم هر چند کلا قالب های بلاگ تعریفی ندارن هیچ کدوم:|

    + خطشو:-j
    پاسخ:
    آره دیگه گیر یه ته بودیم...

    ممنونم عزیزم...

    خطم چشه؟‌! :-" به این شیکی :-"
  • فاطی تینوویلی
  • بدی این که اسم آدم فاطمه باشه همینه :| از این به بعد می نویسم فاطی تینوویلی
    پاسخ:
    خب تو که می‌دونی من صد تا دوست به اسم فاطمه دارم تازه هم فامیلی خودتم هستن!

    اومدم بنویسم فاطمه خودمونی. گفتم بازم قاطی میشه :hammer:


    خسته نباشی 
    پاسخ:
    سلامت باشی!

    فاطمه‌ تینوویلی یا فاطمه‌ای دیگر؟! :دی
    قالبت حرف نداره=p~
    راسیاتش کتابه رو نخوندم ولی به به عجب کتابیه:دی
    برگه ترجمه هات شبیه مال منه
    فقط مال من بدخط تره خط خطیاشم بیشتره:-"
    پاسخ:
    برو بخون :-"

    بعداً بیا مسنجر یه راه یادت بدم که بعد نخوای بشینی نگاه کاغذای ترجمه کنی و غصه تایپ بخوری :دی


    سلام بر عزیز دل خودم! :-"

    بسیار هم خوب و عالی و آفرین که تموم کردی! فقط امیدوارم این یکی رو بهنام نخواد 50 تومن بفروشه. وگرنه فقط مامان باباش میخرن :|

    درمورد قالب هم، به نظرم قالب قبلیت خیلی شیک و همچین سنگین رنگین بود :دی
    بازم قالب خودته! Not my decision!

    موفق باشی، مثل همیشه..

    پ.ن) اون منچستر یونایتد رو میز رو هم توضیح بده! :دی
    پاسخ:
    سلام بر شما که نمی‌دونم کیستی!

    البته لحنت آشنا به نظر می‌رسه ولی خب محض احتیاط چیزی نمی‌گیم.

    والا این یکی تعداد صفحه‌هاش که کمتره. حالا دیگه تورم و اینا چقدر باشه خدا می‌دونه! خوبه که مامان و باباش بخرن! :دی

    آره خودمم حس می‌کنم اون جالب‌انگیزتر بود!

    اون مچ بند منچستر یونایند هم واسه اینه که در هنگام جوگیری زیاد و تایپ و ترجمه‌ی فراوان کمی جلوی درد مچ رو بگیره و مچم هم کنده نشه :دی


    آ  تو  هنوز این اتود داغونت فکستنیتو داری عزیزم؟!!

    ولی تبریک میگم. اصلا فکرشم نمی کردم روزی برسه که تو کاری رو بتونی تموم کنی ش.آیدا !! ;)

     

    پاسخ:
    این اتود تاریخیه. الان فکر کنم نزدیک به هشت سال عمر داره :-?

    گم بشه حس می‌کنم بچه‌ام گم شده :دی

    مگه من مثل توام راضیه جون؟ :-" دیر انجام میدم ولی بالاخره تمومش میکنم. کار نصفه نیمه از من تو نخواهی دید!  :->
  • ترانه جاودان
  • خسته نباشی.:)

    هر کی هم توهین کرد، خودم با یه ضرب سرویس بهداشتی شورش می کنم:-w

    راستش منم قالب ها رو دوست ندارم. قبلی اینگار بیشتر می خورد اما خب چندان فرقی هم نداره دیه. همچین باب میل نیستن.:-?
    پاسخ:
    سلامت باشی :دی

    اوه چه خفن ناک. باشه خبرت می‌کنم :-"

    پس تو هم نظرت به نظر من نزدیکه. آخه وبلاگ بقیه که میرن به نظرم قالبا قشنگه ولی بازم برای خودم خوشم نمیاد :دی

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی