ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

ته تولدی تازه!

دوشنبه, ۲۸ اسفند ۱۳۹۱، ۱۱:۲۵ ب.ظ

بیست و هشتم اسفند... 

اتفاقی افتاد که بعدها نقش زیادی در زندگی من هم ایفا کرد!


در این روز...

یکی از بهترین دوست های گلم به دنیا اومده که باهاش زندگی کردم و خیلی چیزا هم ازش یاد گرفتم!!! :دی (از لحاظ ویرایشی یکی از بهترین اشتباهه ولی برای من در این باره صحیح ترین حالت ممکن هست! همینه که هست!)

فوضول هاش برن ادامه مطلب که بفهمن کیه!

راضیه عزیزم...

در یک کلام:

زاد روزت مبارک. امیدوارم همیشه شاد و سلامت و پیروز باشی و امسال هم دکتری رو قبول بشی و بهت بگیم: خانم دکتر راضی یه وقت نباشی ناراضی!:دی

استاد دانشگاه هم بشی بهت بگیم استاد خز! :-"


هدف از "ته تولدی تازه" این بود که من آخر روز بیست و هشت اینجا تبریک گفتم. پس میشه ته تولدی تازه! :دی




و این هم ته نامه ای دیگر!









نظرات  (۵)

نیمای عزیز ممنون، بله، مگه میشه فراموش کرد مکالمات مستقیم و غیر مستقیم از خوابگاه به شیراز رو...!

واقعا یادش بخیر، همیشه آیدا بجای شستن ظرفا، به سایت و مشورت با شما و این حرفا می پرداخت و ما رو وادار به جیغ و داد می کرد!

 

 

رباب جونم مرسی عزیزم، انشاله هممون خانم دکتر میشیم و دوباره جمع میشیم دور هم!!

 

از پریسا خانم و آقای امیر هم سپاسگذارم، اما آیدا بخدا فقط اگه سن منو لو بدیا !!!!

پاسخ:
دوباره این جا شد تریبون آزاد!‌ :-w

شما که کلا جیغ و داد می کردین فرقی نداشت... :دی ملت جیرجیرکی... از دستتون راحت شدم :-"

دکتر ندیده ها! :-" بیاین منو ببینین انگار دکتر دیدین :-"

لو میدم! دوست دارم! :دی
منم تولد راضیه رو دوباره تبریک میگم بهش

ایشالا امسال دکتری قبول بشه که خیییییلی خانم دکتری بهش میاد

حداقل از بین ماها یه دکتر دربیاد دیگه :)


پاسخ:
خوب شد ته رسید اینجا بود! :-"
اصن همه پستات یه جا کامنت جواب دادنت هم یه جا:-j
تولدشون مبارک حالا هر کی که هسن:دی
پاسخ:
حالا همه چی یه جا یا دو جا؟!‌  :-"

راضیه هم از گروه دالتون های بیرجینیا هست :دی


به به!

سلام راضیه خانم! من از این تریبون استفاده می کنم تفلد شما رو تبریک میگم. یاد جفنگ تلفنی گفتن هامون بخیر. یادتون هست که؟ :-"

ایشالا به آرزوهاتون برسید!

+ پیرزن عزیز لطفاً این پیام رو به عرض راضیه عزیز برسونید! :-b
پاسخ:
عاقا مگه اینجا روزنامه خبره؟ خو به خودش تبریک بگین شما که شماره دارین! والا! :-"

پیرزن؟! :-w

به عرضشون رسیده میشه پسر جان! :-B

وای مرسییییییییییییییییی آیدای مهربونم...

عمه ی خودمی!!!!

:*

پاسخ:
اصلا مهربونی من زبانزد همگان است :-"

چیه مگه؟! عمه ی مهربون ندیدین؟! :دی

بازم تولدت مبارک :-*

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی