ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

سری از ته!

شنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۱، ۰۹:۴۱ ب.ظ

این هم سری از تَهی است که هرگز نه سری داشته و نه تَهی خواهد داشت! 


دوستان علامت سؤالی که موندن چرا و چگونه، به ادامه مطلب برن تا بهشون بگم دنیا دست کیه.


خب اهداف پربرکت رو از جز به کل می گم! (چرا همیشه از کل به جز بریم؟!)


هدف از این سر بی ته:

۱. پر کردن فضا!

۲. سر کار گذاشتن شما!

۳. پر کردن وقت نداشته ی خودم!

۴. فراموش کردن خیلی چیزا!


هدف کلی ته رسید:

۱. فراموش کردن خیلی چیزا!
۲. ماندگار کردن خیلی چیزای دیگه!
۳. خالی کردن مخ در این بینوا!
۴. گرفتن وقت دوستای گل و سنبلم!


این جا من قانون هم دارم! رعایت نشه... خب رعایت نشده دیگه. اگه براتون مهم باشم رعایت می کنین دیگه!

+++ هر چیزی اینجا گفته میشه مال همینجاست. تمام حرفا این جاست جوابی، حرفی، حدیثی خواستین زده باشین، همینجا. جای دیگه من اونی نیستم که این جا نوشته! (فهمیدین چی شد به خودمم بگین! :دی) خلاصه کلام این که چیزی خوندین اینجا همین جا هم مدفونش کنین دیگه. والسلام!


در نهایت:


ته رسید عزیزم خوش اومدی!


این نامه به ته رسید!



نظرات  (۹)

آیداااااااااااااااااااا
اولا که منم تبریک میگم.........بین این همه شلوغی و کار و ترجمه و ویرایش بلاگ زدی ایول داره

دوما که باید به این دوستانی که شکایت کردن به خاطر جواب اس یا تلفن ندادن تو...بگم که یه کم صبور باشین عزیزان. یه جورایی با آیدا بودن صبر ایوب و یا بیشتر از اون رو می طلبه

من و راضیه و فاطمه و شیما دوسال با این دوست عزیز شیرازیمون توی یه اتاق زندگی کردیم. خییییییییییلی دختر خوبیه :)))

پس عجول نباشین چون........ ممکنه آیدا یه کم عصبانی بشه هااااااا. گفته باشم:)))

نگران نباشین شوخی کردم... این دختر ما خیلی هم با ملاحظه ست. خیلی هم مهربونه......دلم خیلی برات تنگ شده آیدا
پاسخ:
مرسی مرسی استاد رباب!

آره دیگه صبر ایوب را با من بیاموزید :دی
از خشم آیدا بترسید :-"

منم دلم برات تنگ شده آجی گل خودم :-*


هی به خودم میگم دختر نمیخواد بری نظر بزاری ولی خب دیگه چیکار کنم ... 
آدمی که مسنجر نمیاد ...
اس ام اس هم نمیده ... 
زنگ هم بهش میزنی جواب نمیده ... 
از تو خونشون هم بیرون نمیاد ... 
توی وبلاگش هم نظر نزاره آدم پس چیکار کنه؟ 
واقعا هم برام مهم نیست نه نفر قبل از من کامنت گذاشتن :d ... الان جزء دوست های درجه سه حساب میشیم دیگه، نه؟ 
خب به هر حال تبریک و اینا ... موفق هم که چه من بگم چه نگم هستی و خواهی بود ... 

+ قوانین هم برای نقض کردن هستن :دی

پاسخ:
اووووووووووه ببین کی اینجاست :X

خب اون سه خط اولت توی پست بعدی جواب داده شده چون و چراش.

واقعا آدم توی وبلاگش نظر نذاره چیکار کنه؟! هیچی دیگه شکر خدا دعای بارون! :دی

نه نفر که قابل شما رو نداره. فکرش رو کن دهمین نفری... ده عدد خیلی باحالیه. من یکی که خیلی دوسش دارم :دی
دوست درجه سه؟! دوست هم درجه بندی داره؟ مگه دما سنجه؟ دوست دوسته دیگه. البته شاید گفت لایه داره ولی خب یحتمل بستگی به خودت داره که خودت رو در چه لایه ای از من بدونی! :-" فقط خودت رو دست کم نگیر ;-)

وقتی کسی رو دوست داشته باشیم یا براش احترام قائل باشیم هم قانونش رو رعایت نمی کنیم؟!‌ :(


وبلاگ جدیدتون مبارک من که به شخصه گیج شدم که این سر بود که ته بود، ته بود که سر بود، سه بود که تر بود، تر بود که سه بود یا اصلا چرا به ته رسید قبل از اینکه به سر یا کلا مشابه های همینا که گفتم.

امیدوارم تا ته شبیه سرش گیج کننده نباشه که ما صد در صد سر و ته می شیم.:دی
پاسخ:
یکی از اهداف نهفته ی پست سرآغاز این بود که خواننده های عزیز رو گیج کنه که به نظر می رسه تا حدودی موفق عمل کرده! :hammer:

سر و ته بودن هم یه حال خوبی داره؛ همه چی یه جور دیگه میشه! امتحان کن!

ممنونم :flower:


عامو شدید مبارکا..( با لهجه غلیظ بخون فیض ببر:-j)

اصن اهدافت تو حلق دوستان:دی

خیلی هم خوب به خوشی و از این حرفا...

پاسخ:
عامو شدیـــــــــــد مرسی! >:D<

اهداف بسیار بسیار مهم است! اصلا نباید فراموش بشه! :دی

بازم ممنون پریسای عزیزم :-*
سلام! 
بسیار بسی زیاد خوشحالیم که وب زدی بالاخره. هرچی گفتیم گوش که نمیکردی!

حالا نمیزنی، نمیزنی، وقتیم که میزنی یهو بلاگ.آی آر میزنی :دی

پ.ن) تو مسنجر سنگین رنگین تر رفتار میکنی! این چه طرز کامنت ج دادنه دختر؟ :-w شیک باش!
پاسخ:
سلام به روی ماهت بهداد جان!

کی؟ تو؟ کی گفتی؟ :-" من چیزی یادم نمیاد.

بلاگ. آی آر چشه مگه؟ :دی

من که کامنت نذاشتم پسر! من جواب کامنت دادم! خیلی شیک! :دی

راستی سنگینی زیاد باعث ریزش می شود. پس بار خود را سبک کنید! :hammer:
  • ترانه جاودان

  • بسیار پُر قدرت و محکم اولین گام ـت رو گذاشتی. هیچ وقت به ته نرسی...

    دنبالت می کنیم.:D


    پاسخ:
    اوه یه آن فکر کردم گلادیاتور وارد شده :-"

    مرسی ترانه ی همیشه جادوان...

    ایشالا که به ته نرسه ;-)

    بازم ممنون

    به به:دی

    چه شود:دی

    عاقا تبریک می گیم وب جدیدو:-"

    پاسخ:
    چیزی نمی شود. همچین دورهمی و اینا :-"

    خیلی مرسی مهدخت جون :-*
    ته رسید عزیزم خوش اومدی! :-"
    پاسخ:
    بله بله خوش اومدم!

    تو هم خوش اومدی آجی گلم :دی
    یعنی شوما فکر کن، ایشون بالاخره یه وبی زد!

    تبریکات ما را پذیرا باش ته رسید جان. :دی

    +قانونم داره تازه. چقدر شیک. :جی.
    پاسخ:
    چیه مگه؟! وبه! خیلی هم شیک!

    پس چی؟! قانون مند باش تا کامروا شوی.

    ممنونم :flower:

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی