ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

سفر دالتونی!

پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۲۹ ب.ظ

سلام به دوستان گل و گلاب،


پس از مدت‌ها باز اومدم...


این اولین گزارش از سفر دالتون‌ها به اصفهان و خراب شدن روی سر یکی از دالتون‌ها به اسم "راضیه" و بعد رفتن به کاشون و خراب شدن روی سر دالتون بعدی به اسم "فاطمه" است. از تاریخ ۱۲ خرداد تا ۱۷ خرداد... البته عکسا تمام روزها رو نشون نمیده!


در کل دالتون‌های موجود در این سفر: خودمشیما، فاطمه و راضیه

دالتونی به اسم "رباب" موفق به همراهی در این سفر دالتونی نشد و جاش سبز بود ولی قول داده دفعه بعد حتما باشه وگرنه میریم شهر خوی گردنش رو می‌زنیم! :دی

فعلاً فقط چند تا عکس ببینین تا بعد براتون توضیح بدم! :دی


اول اصفهان!


 









حالا می‌ریم سراغ کاشون!








نگاه کنین و لذت ببرین! اصلاً هم توی عکسا دست نبردم! همش کذب محضه! خود گروه دالتونا می‌دونه. بچه‌ها بیاین شهادت بدین که عکسا اصل اصله! :دی


یه اشکال اساسی تو عکسا هست که دیگه حوصله‌م نشد درستشون کنم. اونم این که اردیبهشت باید بشه خرداد! :دی


سفر بی‌نظیری بود. بسی خوش گذشت.



اینم ته گزارش تصویری از سفر دالتون‌ها!

نظرات  (۳)

  • آرتاس اسمیت
  • آقا این عکسا به خدا اشتباهه، من مدرسه ـمون کنار زاینده روده. یعنی حدود 50 متر فاصله. از 20 اسفند تا حالا آب نیومده توش.
    پاسخ:
    والا ما بودیم و آب هم داشت فت و فراوون!

    البته ناگفته نمونه که دوستان با دست فرمون خوبشون یه بار باعث شدن به گل بشینیم! :-"

    که با همت آدمای تو ساحل به رودخونه برگشتیم :)))
    سلاااااااااااااام

    دستت درد نکنه به خاطر عکسهای قشنگی که گذاشتی آیدا جون. عکس های خودتون رو راضیه برام فرستاد یه چندتایی. خیلی خیلی عالی بودن. هم عکسها هم شماها. بعد از مدتها قیافتون تو ذهنم آپ دیت شد!!!
    آره خییلی دلم میخواست منم میومدم ولی نشد. اما قول دادم دفعه بعدی حتما بیام چون دلم واستون یه ذره شده. همین که بهتون خوش گذشت منم خوشحال بودم. درضمن شماها هروقت خواستین تشریف بیارین خوی، من در خدمتتون هستم. خیلی عالی میشه اگه بیایین.
    راستی.... نگفته بودین رفتین بستنی هم خوردیییییییییییییین!! اگه دفعه بعد جمع شدیم، قول میدم من مهمونتون کنم:دی
    پاسخ:
    سلام به روی ماهت

    عکسا نوش جونت رباب جون... ایشالا دفعه‌ بعد هم حتما تو هستی. بستنی چیه باید پیتزا مهمون کنی! :-" خیال کردی!‌ :دی

    مرسی که سر زدی...

    به ه ه ه ه ه ه ه ه

    تا باشه ازین خراب شدنا باشه عزیزم

    آره واقعا خوش گذشت

    ایشالا بشه بازم دور هم جمع بشیم

    فقط من نمی دونم چرا چهره ی ما زیبارویان از تو عکسا حذف شده ه ه ه.....!!!!!!

    کجا باید شکایت کنم؟؟؟!

    :)

     

    پاسخ:
    ترسیدم چشمتون کنن نااهلان! :-"

    بیا و خوبی کن :(

    ایشالا به همین زودیا باز دور هم جمع بشیم. ;-)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی