ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

ته رسید

توی سررسید، روزهایی که می‌گذره رو می نویسن... توی این ته رسید هم پایان روزا یا ماه ها یا خیلی چیزای دیگه نوشته می‌شه!

ته امشب!

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۳۴ ق.ظ

عجب تهی داشت امشب!


اصلاً فکر نمی کردم امروز بشینم و تو این همه کارِ بیکاری، وبلاگ بزنم! خیلی جالب و ناگهانی بود! خودم حظ کردم، البته فقط اولش! بعد از چند ساعتی کلاً نظرم عوض شد! :)))))

تو عمرم انقدر زود درباره‌ی چیزی نظرم عوض نشده بود. اما خب عوض شدن نظر باعث نمیشه چیزی تغییر کنه! نترسید! :دی

و اصلاً فکر نمی کردم حتی با وجود اون قانون دوست داشتنی‌ام بازم متحمل بعضی چیزا بشم. با تشکر از دوستان (توجه داشته باشین جمع بسته شده پس به خودتون نگیرین!‌ شاید شما نباشین! :))))) )


فقط محض گفتن حرف دلم در ته رسید عزیزم: ته رسید عزیز، دوست دارم سر بذارم به بیابونی که هیچ موجود زنده ای توش نباشه. :دی

حتی تو رو هم نمی برم اگه برم. :)) (دلم برای کویر لک زده...)


اگه منتظر آپ طولانی یا خارق العاده هستین، کور خوندین! از این چیزا نداریم! :دی

+ کسایی که زنگ و اس می دین و جواب نمی دم یا دیر جواب میدم. مشکل از منه. لطفاً دلگیر نشوید... صبور باشید! :دی



امشب هم به ته رسید!






نظرات  (۲)

جمعیت دوستان ما در اطلاع هستن که به خاطر زیاد چرخیدن با شیرازی ها بنده هم اصن حس نظر گذاشتن ندارم:-"
لکن عرضی داشتم که در سه کلمه می گم:
خدا شفات بده:-"
پاسخ:
شما قبل از گشتن با شیرازی ها هم همین طور بودی. بهونه نیار!

خدا شما رو هم شفا بده پسرم!  :دی
آیدا بد زیر پوست نقابت خودتو پنهون کردی عزیز دلم.. بکش بیرون ازش. واسه بقیه ننویس چون حس کردم به خاطر اینکه بقیه چه فکری می کنند داری خودتو سانسور می کنی...

البته اینم از معایب مخاطب های زیاد داشتنه... همه جملاتت یه جا اون دو نقطه دی هاتم یه جا.. غم عجیبی با خودشون حمل می کنن:( خالی کن خودتو..

پاسخ:
هان؟ چی؟ صدا نمیاد؟‌ :-"

باشه می کشمش بیرون. ولی انگار یه جایی گیر کرده اول باید گره هاشو باز کنم :-p

مرسی از توجه به بین سطرها و کلمه ها!‌ ;-)


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی